Har du mottatt faktura fra oss?

En direkte avtale med BankAxept er nødvendig for at bedriften fortsatt skal kunne benytte seg av BankAxepts tjenester. Du har kanskje også mottatt informasjon om denne endringen fra din bank.

Du kan lese mer om avtalen her: Standardavtale

Les mer om fakturering her: Fakturering

Se de mest stilte spørsmålene om faktura her: Faktura og betaling

 

Min Side

På Min Side kan du administrere avtalen, få tilgang til faktura-grunnlag, legge til nye brukere og få oversikt over bedriftens kundeforhold.

Her kan du også endre på hvordan du ønsker å motta og betale faktura fra BankAxept.

Den som har signert avtalen på vegne av firmaet har tilgang til Min Side og kan legge til flere brukere.

Logg inn her

Har du ytterligere spørsmål til fakturaen kan gå inn på hjelp og kontakinformasjon.

  • Andre avtaler med for eksempel terminalleverandør og innløsere av andre kort, er ikke påvirket av denne endringen.
  • Dersom du allerede har et eksisterende BAX-nummer beholder du dette.
  • Det faktureres etterskuddsvis per måned.
  • Dersom du har autogiro-avtale vil trekket gjøres automatisk.

På Min Side finner du mer informasjon om din faktura

Logg inn