Oppgjør og transaksjoner

Ofte stilte spørsmål og svar

Hvor finner jeg oversikt over transaksjonene mine?

Oppgjøret for BankAxept-transaksjoner utbetales fra innløsningsbanken din. Banken har spesifisert oversikt over transaksjonene. Ta kontakt med banken din dersom du har spørsmål til BankAxept-transaksjonene.

Hva gjør jeg ved reserveløsning?

For beløp over 1500 kroner, må du kontakte Nets på telefon 24 17 43 91 for autorisasjon. For mer informasjon se her.

Hvor ofte får man oppgjør fra BankAxept-kortbetalinger?

Oppgjøret for dine BankAxept-transaksjoner utbetales daglig på alle bankvirkedager, dersom du avstemmer terminalen din daglig. Hvis det er en helligdag, godskrives konto senest første virkedag etter at brukerstedet har sendt transaksjonene inn for oppgjør.

Hvem utbetaler oppgjøret for BankAxept-transaksjoner?

Oppgjøret for BankAxept-transaksjoner utbetales fra bedriftens innløsningsbank.

Hvordan endrer jeg oppgjørskonto?

Du kan endre oppgjørskonto ved å kontakte innløsningsbanken din.