Hvordan kan vi hjelpe?
Hjelp til selvhjelp
Har du spørsmål om BankAxept?
Er du bedriftskunde og ønsker hjelp? Ta kontakt med kundesenteret vårt mellom 8 - 17.
Du kan ringe oss på telefonnummer 987 02 018, eller send oss en henvendelse via kontaktskjema (klikk på knappen Ta kontakt).
Vanlige spørsmål
Våre priser finner du her.
Med tjenesten Vareretur kan kunden sette inn kortet sitt i terminalen, og få pengene for BankAxept-kjøpet direkte tilbakeført til sin konto. Bestillingen må inneholde BAX-nummer til terminalen det gjelder og firmanavn.
Oppgjøret for BankAxept-transaksjoner utbetales fra bedriftens innløsningsbank.
Oversikt over alle fakturaer får du ved å logge deg inn på Min side. Kontoutskrift sender vi etter forespørsel.
Ved bruk av reserveløsningen godkjennes betalingen med PIN eller signatur og legitimasjonskontroll. Hvis kjøpsbeløpet er over 2500 kroner må manuell dekningskontroll mot kortutstedende bank utføres. Følg instruksjonene på betalingsterminalen. Brukerstedet er selv ansvarlig for å sikre at betalingsterminalen er tilrettelagt for reserveløsning.
Fant du det du lette etter?